kkthxbye Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 man kan ju se í bilen! med den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Portabel dvd någon? =P en sån kostar ungefär lika mkt som psp kommer att göra.. och alla storfilmer kommer nog inte komma i UMD format. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Håller på NDS, jag har alltid haft stöd av Nintendo. Ska jobba där som vuxen ^^ DS är ju coolt, men varför två skärmar? Och nu fick jag reda på PSP batteri-tid, inte bra alls. Hoppas PSP går i skiten :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 kommer nog inte att köpa någon av dem, men blir det nån så blir det PSP... tror inte det kommer bra spel till DS... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 OK för det kommer ett SOnic spel som ungefär är som orginalen till DS. Företsen Knux lite ändring: Tråkigt men Falskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 kommer nog inte att köpa någon av dem, men blir det nån så blir det PSP... tror inte det kommer bra spel till DS... Det enda bra spelet jag har sett till psp hittils är metal gear ac!d... Sen till ds kommer ju metroid, zelda, sonic, final fantasy och massa andra überbra titlar... och knux, klart alla har sina brister, ingen kan vara perfekt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 0013, Nintendo kan inte vara perfekt i allting, som du verkar anse.. Nintendo har flera nackdelar som gör med dåliga, och det har även Sony, acceptera detta faktum: Nintendo äger inte alla företag i allting Alltig utom att va dåliga. Yes den där ägde. :D Men jga ser ingen brist på idéer näpp inte ett... ett öh ett a snäpp eller nåt :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Nej det heter det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Zelda NES heter det...INTE! haha Den var rolig. Den heter Gamecube>2< för dom inte döpt det änn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 j*vla spammande här... jag tror iaf att PSP kommer få fler bra spel. dock kanske zelda fans och sånna köper DS för att få sin favvo spel, men eftersom jag inte är ett f*n av nåt speciellt så... Sony har ju många utveklare som gör bra och dåliga spel. så en PSP blir det, om det blir nåt alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Aja jag är ett Sonic f*n så jag ska lungt välja DS. Vadå bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Jag tror DS kommer ha flera bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg