Ranger92 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 vi har flera datorer i vårat klassrum den ena är en skitbra, jag kommer inte ihåg vilken tillverkare men med windows xp proffesional massor och brännare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Vi har ungefär en dator i varje klassrum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 går på en friskola, ska jag börja med att säga. vi har 12 st sprilans nya (nästan 4 månader gamla) med 2,4 ghz proccesor(intel), 512 mb ram, geeforce 4 (kommer ej ihåg vilket men b verisionen skulle jag kunna tänka mig) och plasmascreens, varje helg har vi lan i våran skola, och man behöver inte ens ta emd sin dator, det enda man måste ha med sig är sin hdd. fast nu börjar jag på en komunal skola så nu blir det väl 486:or och ibm datorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 vi har också en i varje klassrum i vissa flera och vi har en datasal också dom flesta i klassrummen är xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 I vårat förra klassrum (ska börja sjuan ju) hade vi tre datorer på 20pers, två W96 och en okänd? Tre i rummet bredvid också varav en var WXP, och dom andra förmodligen W96. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (redigerat) I vår klass på 9 elever och 5 lärare har vi 4 gamla, 2 nya(och en till lärarna bara) samt en färglaser. Lyckos mig som hjälper dem med lite ditt och datt. :) Synd bara att vi inte får spela på rasterna. <_< Redigerat 14 Juli 2004 av henke37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Vi har xp :rolleyes: ps: Jag bor i Finland :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 I vår klass på 9 elever och 5 lärare har vi 4 gamla, 2 nya(och en till lärarna bara) samt en färglaser. Lyckos mig som hjälper dem med lite ditt och datt. :) Synd bara att vi inte får spela på rasterna. <_< Är ni 9 elever och 5 lärare??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Vi är ca 20 elever som som delar på 8 datorer + 2 som lärarna bara får använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 ska næmnligen børga sjuan och byta skola men jag vet att den nya skolan har datorer men jag vet inte riktigt någonting om skolan datorer.....Min gammla skola hade datorer det var væll ganska gammla datorer som hadde Windows 95 eller 98 jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Jodå, börjar ju ny skola till hösten och där är det fler möjligheter. På min förra skola roade jag mej med att ta bort alla fonts så ingen kunde skriva :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 (redigerat) Inte alla väll för då startar inte windows... Ps det finns en font som inte går att ta bort, för den är inte en del av operativsystemet Ds Redigerat 31 Juli 2004 av henke37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.