mrhej Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 hej skriv in om ni vill va med tillsamans ska vi stopa kränkningar på fuska.se! vi ska ha postutlämnare moderarorer som kan ta bort folk på clubben! och en webb master som ska fixa en sida om det.sivilklädda.ingen äger klubben den som gör mest är chef inte jag allså alla kan bli chefer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 hej skriv in om ni vill va med tillsamans ska vi stopa kränkningar på fuska.se! vi ska ha postutlämnare moderarorer som kan ta bort folk på clubben! och en webb master som ska fixa en sida om det.sivilklädda.ingen äger klubben den som gör mest är chef inte jag allså alla kan bli chefer! Jag skulle kunna vara med. Vad ska man göra som medlem i sånna fall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag är med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 om man ser någon som svär till någon eller nått anmäl DIREKT. och titta vilka som håller på med andra om någon räddar nån så skriv det här så skriver jag på en lista eller vill du va webb master allså fixa en sida omd det ller dela ut post vi behöver en post gubbe!me det e typ radan 13 medoch vi har räddat guko_ssj! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 grozzerkan du bli en sån som delar ut post tillsamans med mej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jag är med men jag undrar hur man anmäler ??att man ska klicka på knappen anmäl vet jag men sen ska man skriva något vad ska man skriva?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jo skriv attt tillexempel mr.k*k skriver f.ck you till den där blablabla ANTI-mobnings gruppen kräver att ni tar bort det!och skriv hur lägetr e vad om hänt och så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 ok jag ska börga exakt..........................NU Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 allså de som är med är mr.k*k knuckles2 grozzer kanske.jonte the winner om han vill det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 allså de som är med är mr.k*k knuckles2 grozzer kanske.jonte the winner om han vill det! vi måste bli moderatoreer så att vi kan ge alla varningar som inte sköter säg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (redigerat) och så kan man kanse fiksa att en vanlig mod blir medlem jag tror draghon gillar såna här saker varför satte du dethär i skola forumet?? Redigerat 16 Juni 2004 av knuckles2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeeDee Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 allså de som är med är mr.k*k knuckles2 grozzer kanske.jonte the winner om han vill det! vi måste bli moderatoreer så att vi kan ge alla varningar som inte sköter säg! Lite "Oseriöst" namn kanske? eller menar du något helt annat med (K)(U)(K)?Vad vet jag. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg