broderna Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 hur fångar man entei på crystal :( :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 masterboll :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Ingen aning fktiskt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeuse Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 När du har fångat suicune så kommer du efter ett tag att möta entei eller raikou i gräste nån stanns då kan du se honom på din pokedex och där den visar att han är där är han! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Fastball :blink: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeuse Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Det fusket finns bland arkiven. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Jag var korkad nog att använda min masterballpå Entei. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 jag använde min på mewtwo! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Kopiera en massa Master Ball ;) Det är dålig stil Jag söver honom och skadar honom så han har lite liv sen kastar jag fast ball och ultra ball på honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 det funkar för mej ochså varför slösa på masterbollar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jago Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Man går väl bara omkring i gräset när man vill hitta han. Varje gång jag tittar på radarn och går ditt så försvinner han. Onödigt att jaga han, leta i gräset. Sen kan du använda vilken stil du vill ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 ja men det e bäst att ha typ fast ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg