klevver Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 hur ser man han på pokedexen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Entei e alltid den första pkm jag möter efter jag ha mött Master ball!Ha haft den 3 ggr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 mött5 masterball? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 mött5 masterball? :o Mött5 master ball???Jag ha inte mött 5 master ball :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 menade hardu mött en master boll för du sa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Hoppsan...Måste ha skrivit fel!Jag menade att jag hämtade Master bollen då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 ok då förstår jag. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Svårt att hitta en Master ball, hehe... Önska att jag ha fler Master bollar än en!Första gången när jag klonade en pkm så funkade d och andra gången när jag försökte så funkade d inte!Konstigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 min kompis har nånting med 4 master boll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Det är omöjligt att söva entei han smiter nar man valt attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 min kompis har nånting med 4 master boll. Hur fick han/hon d? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Vet ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg