Trasheye Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 finns det folk som säljer saker i eran skola......i våran kan man hittta folk som säljer cola, tv spel,pennor godis,, och sådant för billigt men ändå tjäna... jag har köpt ett spel en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 finns det folk som säljer saker i eran skola......i våran kan man hittta folk som säljer cola, tv spel,pennor godis,, och sådant för billigt men ändå tjäna... jag har köpt ett spel en gång... Nej,inget sådant förekommer i våran skola. Vi har en kiosk om någon vill köpa något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 vi har en kebab en mcdonalds och 2 kiosker men kiosken e skit liten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Vi har ingen kiosk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Vissa säljer sprit och sånt i vår skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Men asså egentligen orkar sälja sprit i skolor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Nja det förekommer inte någon olaglig försäljning i vår skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 sp skönt för eran skola da! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Vi har bara sålt när det var nått som hette skolans dag och då sålde man blommor fika mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 aa men de e inte olagligt iaf!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Det är inte olagligt det vi gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 nej de va ju de jag sa !!! men de va sådär att sälja på den dagen tycker jag de va lite kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.