SuS1321 Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 hmm vet inte riktigt kanske. jag lirar d2 på internet och jag märker att du kör på open där det finns typ 100 pers som inte fuskar men kör closed där fuskar ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 ja hoppas att de kommer ut ett nytt diablo... ja ska köpa de direkt hehe! :evil: = diablo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 dom som utvecklade diablo är ju inte längre kvar hos blizzard, lr har jag helt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 det kommer inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 av den anledning jag sa kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 ja, men dom utvecklar ju det fortfarande... Det är väll bara att skita i blizzard och gå till något annat spelföretag... Dom lär ju inte tacka nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 nej, men det är blizzard som äger rättigheterna. så dom får inte göra ett nytt diablo. och dom som jobbar på blizzard har kanske ingen erfarenhet av att utveckla liknande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 k, men varför skulle blizzard skita i att tillverka deras största speltitel genom tiderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.