humtydumty Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Skrivet 17 Juni 2004 Vad heter det där spelet då man ska hjälpa en massa små gubbar att komma i mål? Man får kanske 100 gubbar och 90 ska klara sig i mål för att man ska ha klarat banan. Kommer ihåg att jag spelade det när jag var mindre, har inte en blekaste aning om vad det heter, Var det inte något på L? :unsure: Hjälp! Citera
humtydumty Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 17 Juni 2004 Det lät lite bekant..hm.. :bah: Citera
humtydumty Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 17 Juni 2004 Vars hittar jag det spelet då? Finns det någonstans att spela på nätet? :unsure: Citera
humtydumty Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 17 Juni 2004 Har gjort det, även på altavista- hittar det inte. Har hittat det en gång- på tyska, men när jag laddade hem det gick det inte att öppna Citera
Nafrali Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Skrivet 17 Juni 2004 Vill du köpa det? Köp det på Webhallen.com lemings är riktigt kul Citera
Thunder Dragon Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Skrivet 17 Juni 2004 för att vara mer exakt så heter spelet The Lemmings hehe... kommer ihåg de... har haft de på super-nintendo.. var jättekul ^_^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.