Karata Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Jag skulle gärna vilja ha en ny avatar, nån som har nått tips? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Starta en avatartävling i Poängforumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Det är det smartaste att göra... annars kan du gå in på Windhoeks avatargalleri! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Det kostar att ta en från han galleri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Kolla på 'Beställ Avatar' på mitt galleri så ser ni priset.. Men iallafall, gå in på good-tutorials.com. De har en massa tips till bra effekter och sånt, om du då vill göra en egen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Alla avater kostar ju poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 För en vild sekund så trodde jag att det kostade pengar i verkligheten att beställa från Windhoeks galleri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Jg har också en avatar försäljning på internet med Blade_alle, PM:a för adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 e den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.