Hoppa till innehåll

Spider-Man 2 på bio...

Gäst PatrikDenStore

Rekommendera inlägg

Skrivet
Spider Man 2 coolt

Jag vet hur Dr.Octupus fick dem här tentaklerna för dem sa det i tecknade för jag har Fox Kids

Jag ser också tecknade på FK. Men den där doktorn e ju knäpp. Först vill han döda sin bästa elev och sen låta han leva.

Men jag vet ju varför.

Ja tycker Spider-Man och X-Men slå ihop sig i en film. Efter som Storm och Volverine bl.a. har ju vart me där.

Och så tycker jag att det ska va mer fiender i filmerna. SOm t.ex. Mysterio, Soccer(eller va han heter), kameljonten och jivetvis broock spindel-mannen

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet
Glöm inte Venom och han röda slem högen, scorpion,han där lejon mannen,  hobgoblin,king pin,vatten mannen etc etc.

och lizard

Skrivet
Glöm inte Venom och han röda slem högen, scorpion,han där lejon mannen,  hobgoblin,king pin,vatten mannen etc etc.

och lizard

och rhino + shocker
Gäst Raichuu
Skrivet

och lizard

och rhino + shocker

och Octupus

Daredevil har varit med och X-men vad jag vet

Skrivet
X-men:erna har vart med i Spindel mannen när har blev den där spindeln. För nåra dar sen i FK.

Octupus hette vad jag hörde Octavius.

Det är samma person bara att dem kallar dem olika ibland octavius är hans människo namn (forskaren) DR. Octupus är hans onda namn

• 2 veckor senare...
Gäst Sandkaka
Skrivet

Jag har inte sett 1:an är den bra?

Är det värt att se 2:an tror ni?

Den verkar iallafall bra.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...