0013 Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Spider Man 2 coolt Jag vet hur Dr.Octupus fick dem här tentaklerna för dem sa det i tecknade för jag har Fox Kids Jag ser också tecknade på FK. Men den där doktorn e ju knäpp. Först vill han döda sin bästa elev och sen låta han leva. Men jag vet ju varför. Ja tycker Spider-Man och X-Men slå ihop sig i en film. Efter som Storm och Volverine bl.a. har ju vart me där. Och så tycker jag att det ska va mer fiender i filmerna. SOm t.ex. Mysterio, Soccer(eller va han heter), kameljonten och jivetvis broock spindel-mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Glöm inte Venom och han röda slem högen, scorpion,han där lejon mannen, hobgoblin,king pin,vatten mannen etc etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Glöm inte Venom och han röda slem högen, scorpion,han där lejon mannen, hobgoblin,king pin,vatten mannen etc etc. och lizard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Glöm inte Venom och han röda slem högen, scorpion,han där lejon mannen, hobgoblin,king pin,vatten mannen etc etc. och lizard och rhino + shocker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Raichuu Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Glöm inte Venom och han röda slem högen, scorpion,han där lejon mannen, hobgoblin,king pin,vatten mannen etc etc. och lizard och rhino + shocker och Octupus Daredevil har varit med och X-men vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 X-men:erna har vart med i Spindel mannen när har blev den där spindeln. För nåra dar sen i FK. Octupus hette vad jag hörde Octavius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 X-men:erna har vart med i Spindel mannen när har blev den där spindeln. För nåra dar sen i FK. Octupus hette vad jag hörde Octavius. Det är samma person bara att dem kallar dem olika ibland octavius är hans människo namn (forskaren) DR. Octupus är hans onda namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 När kommer filmen ut på BIO? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 i Juli, 2004, sa jag ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 i Juli sa jag ju. Förlåt, men jag läste det inte. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Jag har nu kollat på den officiella Spider man movie hemsidan, där står det att den har premiär 9.e Juli, 2004 i Sverige P.S Här e en länk till TRAILERN http://advision.webevents.yahoo.com/sony/spiderman2/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Jag har inte sett 1:an är den bra? Är det värt att se 2:an tror ni? Den verkar iallafall bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.