Blank Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Kan någon tala om för mig hur man kan få tag i ett par stycken BRA nybörjar-Digimon och några invånare som är lätta att få tag på(dem ska va' vättiga,allså dem ska ge en bra saker och så). Jag hade en Tyranitar eller något,hur får man den? du kan nå mej via email:[email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blank Skrivet 19 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Okej, men jag behöver fler. Å tack för hjälpen. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Du kan få Meramon till staden från en vulkan något... Mitt spel funkar inte längre, så jag får minnas i stället... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 För att få Coelamon: Gå ner till Coela point vid eftermiddagen. Prata med skuggan i vattnet. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blank Skrivet 23 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Oh,BRA några fler ex. , eller? Det här e dem jag har nu:Palmon,Agumon,Betamon,Coleamon,Biomon,Patamon,Gabumon,Meramon, Drimogemon,Birdramon,Bakemon och Självklart Kunemon. Ja ja...det e bara 12st,men jag behöver fler! :( Och tack för hjälpen. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 För att få Greymon till staden: Nr du har prosperty rate 15 då ska du prata med jijimon. gå sedan ut då kommer Greymon. Besegra han och han går till staden.... PS! han e svår+10 :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Monochromon: Gå till Great Canyon och in i affären.Arbeta för Monochromon och tjäna ihop tillräckligt med pengar för att han ska gå till staden. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 meramon drill tunnel ha en mycket stark digimon. betamon i gå över bron där lille kunemon gjort en väg. på andr sidan finns en djungel där är betamon. om du fortsätter åt höger tills det går att gå uppåt så finns centarumon ha med många recovery för han skjuter innan du nått fram till han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BliZZo Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 (Potter @ 19/06-2004 03:32:42) Kan någon tala om för mig hur man kan få tag i ett par stycken BRA nybörjar-Digimon och några invånare som är lätta att få tag på(dem ska va' vättiga,allså dem ska ge en bra saker och så). Jag hade en Tyranitar eller något,hur får man den? du kan nå mej via email:[email protected] Du hade Tyrannomon, den ska man ha Agumon för att bli, det går med Gabumon också.. Hmm, några lätta: 1. Palmon: I ett område i närheten av trädet med en dörr på ska hon stå, prata med henne ett fåtal gånger så blir hon arg och attackerar dig.. Besegra henne så kommer hon till staden.. 2. Kunimon: Han finns i ett träd, en larvliknande digimon, prata med honom och ge honom mat, då hoppar han ner och vill slåss, begegra honom så kommer han till staden.. Ta dom så länge, har hjärnsläpp :student: jag kan inte snacka med den så hur gör jag de? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BliZZo Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Du ska stå vid trädet, gå så nära du kan.. ;) pki ska pröva p.s. e han bra? :kung: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 nej, ifall du menar kunemon alltså ps, råkade deleta min sparning på DW :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Centaurmon-Gå in i djungeln och ta dig igenom labyrinten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg