Gäst Samus aran Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Varför låste Suna alla populära trådar :?: Ja det är kanske är ett onödigt inlägg att skriva det här men han skrev att det bröt mot regel 1.11 skriv inga duma eller onödiga inlägg men inget av dom där inläggen var spamm eller nåt sånt :? Nån mod kommer väl att låsa den här tråden snart men först vill jag ha ett svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Kan nån svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 du bröt precis mot §1.10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Ja förlåt för det då men kan nån svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 de hjälper inte att du håller på att skriva en sån här träd e dom låsta så e dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 men suna tycker alla trådar e onödiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 så nu fick du svar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 jaja, lås den här tråden då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 men varför har han låst alla dem där nödiga trådarna inget är fel på dem dem var populära jag håller med dig samus aran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Metroid prime tråden, super smash bros meele tråden, spel förkortningar tråden, två vad ska jag köpa trådar, Game cube tråden är dom låsta trådar som har över 50 inlägg och VAR populära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Men det fanns ju typ 5 trådar vilka spel man skulle köpa. Och det blir för mycket spamm i dom. Därför att man skriver samma förslag och håller med hela tiden. Så det var bra att Suna låste dem två trådarna. Det hade jag själv gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Säg mig vilken av trådarna tycker du Samus inte var onödig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.