Gäst Samus aran Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 aså, vi har typ inga bra trådar kvar, om det bara är modar och Admin som får göra officiela trådar så kan du väl göra en officiel tråd om varje populärt spel t ex Metroid prime TWW Super mario sunshine MKDD F-Zero GX och alla andra populära spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 jag tycker med det vore en bra ide för många är låsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 men om man gör för många officiela blir det lite jobbigt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 åå det e ju så konstig kan du inte låsa upp dom asso o de4t går nu har vi ju bara tråkiga trådar typ bara en som e okey asso ssbm gubbar resten e inte lika roliga bugrund av att du låsta alla våra roliga som mario kart double dash f-zero gx super smash bros melee metroid prime spelförkortningar KAN DU INTE FIXA DET PÅ NÅT SÄTTT SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA ASSSO OM DET GÅR FÖR DET HAR BLIVIT SÅ TRÅKIGT HÄR PÅ FUSKA SEN DET HADE HÄNT PS: SKA SLUTA DISKUTERA NU MEN FRÅGA PÅ MIN FRÅGA OCH ASSO DET E INTE BARA JAG SOM BLEV ARG UTAN ALLA SOM BRUKAR VA ÍNNE PÅ GAMECUBE FORUMET (SÅ DET SÅ) SOM SAGT FIXA DET OM DET GÅR ANNARS INTE MEN FÖRSÖK INTE LÅSSA VÅRA POPULÄRA TRÅDAR SÅ E DU SNÄLL OKEY.... SÅ BLIR DU DEN BÄSTA MODERATORN PÅ FUSKARNA hur frågar man på en fråga?.........måste nemligen få reda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 super smash bros melee tråden var jätte populär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Kan inte nån mod göra det. Det blir ju bara enklare då, inte en massa andra trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Vad har ni för GC spel!!?? = omröstning Spel förkortningar = onödig vilket spel ska jag köpa? = onödig Super Smash Bros. Melee = onödig Metroid Prime = försök till officiell timesplitters = försök till officiell mario kart double dash = omröstning F-Zero GX!!!!! = omröstning Wario world tid = omröstning/onödig Disney party = omröstning Need more? precis.. sen så brukar de förekomma mycket "chatting" i inne i trådarna.. och det är inte meningen det heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Jag har förhandsbokat det,någon annan som gjort det??? På ren svenska.. har du bokat f-zero.. Jag är väldigt nära att göra något otrevligt mot dig men: Du har rätt,jag ger upp(SUCK).Tusan också. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Snälla kan inte nån mod göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.