(=Sonic=Master=) Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 han mennar typ metriod prime med merra asso dom här popps trådarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 han mennar typ metriod prime med merra asso dom här popps trådarna Han menade om Samus tyckte att någon av de trådarna var nödvändiga. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Nästan alla av dom hade över 100 inläg och jag såg inget i dom som va fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 de är väll inget å gö åt om man nu inte kan låsa upp dom förstås -_- ....aja livet går vidare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 jag vill vete vad felet va på dom låsta trådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Vad har ni för GC spel!!?? = omröstning Spel förkortningar = onödig vilket spel ska jag köpa? = onödig Super Smash Bros. Melee = onödig Metroid Prime = försök till officiell timesplitters = försök till officiell mario kart double dash = omröstning F-Zero GX!!!!! = omröstning Wario world tid = omröstning/onödig Disney party = omröstning Need more? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 ajaj f-zerogx tråden var inte onödig o inte häller mario kart double dush Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 ingen ide att bråka egentligen har suna låst dom så har han det och alla tycker olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Så du menar att du komme låsa alla trådar som är populära. Och vi tyckte inte att trådarna var onödiga. jaja, ingen ide att bråka längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 åå det e ju så konstig kan du inte låsa upp dom asso o de4t går nu har vi ju bara tråkiga trådar typ bara en som e okey asso ssbm gubbar resten e inte lika roliga bugrund av att du låsta alla våra roliga som mario kart double dash f-zero gx super smash bros melee metroid prime spelförkortningar KAN DU INTE FIXA DET PÅ NÅT SÄTTT SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA ASSSO OM DET GÅR FÖR DET HAR BLIVIT SÅ TRÅKIGT HÄR PÅ FUSKA SEN DET HADE HÄNT PS: SKA SLUTA DISKUTERA NU MEN FRÅGA PÅ MIN FRÅGA OCH ASSO DET E INTE BARA JAG SOM BLEV ARG UTAN ALLA SOM BRUKAR VA ÍNNE PÅ GAMECUBE FORUMET (SÅ DET SÅ) SOM SAGT FIXA DET OM DET GÅR ANNARS INTE MEN FÖRSÖK INTE LÅSSA VÅRA POPULÄRA TRÅDAR SÅ E DU SNÄLL OKEY.... SÅ BLIR DU DEN BÄSTA MODERATORN PÅ FUSKARNA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 F-Zero GX!!!!! = omröstning Ofta att F-Zero GX Tråden var en omröstning!!!!! Säg mig i så fall:VILKEN DEL VAR EN OMRÖSTNING????? Jag är hur förbannad som helst för att den är låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 Jag har förhandsbokat det,någon annan som gjort det??? På ren svenska.. har du bokat f-zero.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.