knibbe Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 jag har en eon ticket men vet inte hur man anvender den? snälla hjälp mig!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Du kan bara använda den efter du har klarat E4. Om du inte vet vad de används till så kan du åka båt med den till Southern Isalnd. Båten som du åker me finns i Slateport city Harbour. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Första aka du gå till Gymet där din pappa är,sen ska du till Hamnen i SlatePort eller Lilycove,sen ser dem som tar din billjet,så ser dem att du har Eon ticket,så åker du till ön,och där är Latias/latias . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Så gjorde jag, Ruffy, men de såg inte min Eon Ticket. Så jag startade om, och så får jag nu reda på att man skulle klara ligan först.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 har du inte eon ticket längre då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Han borde inte ha det, det är ju trots allt bara ändå ett Key item. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Nej.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 synd.. fick du den av nintendo klubben? mitt 900 inlägg!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Japp, när de gav ut Eon Tickets. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 okeej... jag ska antagligen skaffa GS om jag fattar var man kan köpa deeen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dactyle_Warrior. Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 man behöver inte eon ticket och förresten kallas de S.S ticket som man får av farsan hemma. :student: this is my brother > :rambo: and this is me > :meddum: Å NEJ NU HAR JAG MAGSJUKA IGEN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 har nån pokemon ticket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg