Hoppa till innehåll

Hjäälp

Rekommendera inlägg

Gäst Spirtual
Skrivet

Jag har blaster-virus på min dator.Datorn läser inte någon av om-intallationsskivorna som jag stoppar i.

Det går inte att komma in på windows.

Säg inte att man ska trycka på F8 precis när man har satt på datorn för det funkar inte att göra det.jag har också prövat att gå in i system-setup och det finns inget som man kan ändra på där så att datorn funkar. :o

I need hjälp

Skrivet

vad händer när du startar datorn? hänger den sig? vad har du för operativ system? om du har xp och kan få igång datorn och komma in på internet så kan du göra som jag gjorde. köra windows update, då installeras en fil som tar bort blaster.man kan ladda hem den från microsofts hemsida oxå www.microsoft.se

Gäst Spirtual
Skrivet

vad händer när du startar datorn? hänger den sig? vad har du för operativ system? om du har xp och kan få igång datorn och komma in på internet så kan du göra som jag gjorde. köra windows update, då installeras en fil som tar bort blaster.man kan ladda hem den från microsofts hemsida oxå www.microsoft.se

Men asåå..Jag har en diskett med ett blaster-bortagnings-program men jag kan ju inte använda programmet eftersom datorn inte läser disketten.

Ja,jag har windows xp home edition mrn jag kan inte komma in på windows..inte ens dos

Skrivet

hm, jobbigt!

jag fattar inte va det är för kul med att göra virus och annat som förstör datorer och bara sprida ut på internet. vad tjänar man på det?

jag kan inte komma på nåt annat än att man kan kasta den gamla hårddisken och köpa en ny. om du inte har nåt bra på den som du vill spara kan man göra så.

går nog på nåt annat sätt men jag vet inget, tyvärr. :(

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...