bladeII Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 hur får man crobat snälla hjälp mig :unsure: :unsure: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Jag gjorde så här: Ge den så många protein den kan få och så många IRON den kan få och så många HP UP den kan få och sen tränar du upp den 12 lvl! nu har jag honom i lvl 58 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 han ska bara gillöa dig så tränar du han en LV om du går till verdanturf och snackar med tjejen med en pikachu.. så ska hon säga såhär om din golbat: OH! your pokémon can't possibly love you more! asså du ska då ha golbat först i ditt party... och om hon inte gör det ska du bara sätta soothe bell på den så blir han din polare snabbare.. när hon säger så ska du bara träna din golbat 1 lv så utväcklas den :) lätt som en plätt.. min e på 53 typ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Min måste nog komma upp till 60 något innan den utvecklas... Jag fångade den i sky pillar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Jag fick min Crobat i Lv.50. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 jag fick min att utveklas på Lv:36 Utan shoothe bell fast ja fånga den ju också på Lv:4 men nu e den på Lv:79 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Shit hackern den e ganska svår tränad huh jag har den bara för att jag ska kunna fånga Latios fast vart får man repeat ball? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Titta Här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 ja vet ett jättebra sätt att fånga latios o latias fånga en dusclops i skypillar och den kan mind reader(tror re hete så)!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg