Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 hur gör man i slutet av spelet det är¨nån eld formel man har hittat och nu vet ej jag vad man ska göra :meddum: :zzz: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Menar du Harry potter och hemligheternas kammare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 du får ju skriva vilket spel du behöver hjälp med... men nu antar vi att det e harry potter 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (redigerat) det e harry potter 2 men nu har jag klarat hela spelet.. ja besegrade basilisken och vann elevhems pokalen... vad ska man göra nu... i spelet asså :gitarr: Redigerat 22 Juni 2004 av Svamp Bob Fyrkant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 inget väl du har väll klarat ut det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 eller hur så e det med alla spel, när man klarat dem kan man väl inte göra nåt, men du kan ju alltid börja om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Jag ska nog köpa harry potter & fången från azkaban :cool: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Om HarryPotter och fången från Azkaban har en någorlunda svårighets grad så ska jag köpa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 jag e typ expert på allihop! nu ska du köpa alla kort så du kan öppna en port på tredje våningen! där e en överaskning!du ska plocka alla guld kort på 1minut sista kortet e harry potter! när du klarat det gå till bönbonsrummet där får du alla beartie bots bönor så e spelet slut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 jag e typ expert på allihop! nu ska du köpa alla kort så du kan öppna en port på tredje våningen! där e en överaskning!du ska plocka alla guld kort på 1minut sista kortet e harry potter! när du klarat det gå till bönbonsrummet där får du alla beartie bots bönor så e spelet slut! ska man köpa alla kort från fred och georgs affär-- och var e 3dje våningen.... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 nee frrån elever i första våningen!och tredje våningen e tre trappor upp <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 jag har harry potter 3 till pc nu och jag har klarat det när man ska rädda serios black och klarat alla prov med hermione och ron men inte harry.. hur får man sista gild skölden på den där isövnings banan där man får åka is bana och frysa salamanders.... och jag har MASSA kort inte alla men många... och e det harry som e på det där vääääääääääääääldigt speciella kort som e i affären... hur klarar jag hela spelet??? :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg