Hoppa till innehåll

Hp 2


Gäst Svamp Bob Fyrkant

Rekommendera inlägg

Gäst Svamp Bob Fyrkant

hur gör man i slutet av spelet det är¨nån eld formel man har hittat och nu vet ej jag vad man ska göra :meddum: :zzz: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Svamp Bob Fyrkant

det e harry potter 2 men nu har jag klarat hela spelet.. ja besegrade basilisken och vann elevhems pokalen... vad ska man göra nu... i spelet asså :gitarr:

Redigerat av Svamp Bob Fyrkant
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag e typ expert på allihop!

nu ska du köpa alla kort så du kan öppna en port på tredje våningen! där e en överaskning!du ska plocka alla guld kort på 1minut sista kortet e harry potter! när du klarat det gå till bönbonsrummet där får du alla beartie bots bönor så e spelet slut!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Svamp Bob Fyrkant

jag e typ expert på allihop!

nu ska du köpa alla kort så du kan öppna en port på tredje våningen! där e en överaskning!du ska plocka alla guld kort på 1minut sista kortet e harry potter! när du klarat det gå till bönbonsrummet där får du alla beartie bots bönor så e spelet slut!

ska man köpa alla kort från fred och georgs affär-- och var e 3dje våningen.... :visslar:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Svamp Bob Fyrkant

jag har harry potter 3 till pc nu och jag har klarat det när man ska rädda serios black och klarat alla prov med hermione och ron men inte harry.. hur får man sista gild skölden på den där isövnings banan där man får åka is bana och frysa salamanders.... och jag har MASSA kort inte alla men många... och e det harry som e på det där vääääääääääääääldigt speciella kort som e i affären... hur klarar jag hela spelet??? :zzz:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...