Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 nee frrån elever i första våningen!och tredje våningen e tre trappor upp <_< Vet du nått bra tipps att få många bönor... och menar du harry potter 3 nu eller harry potter 2... jag antar att du pratar om 3:an för i det kan man bara köpa kort från barn :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 har du gjort alla små spel å p2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag ska lätt köpa harry potter och fången från Azkaban Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag ska nog också köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 har du gjort alla små spel å p2 det går väl inte att spela 2 player på harry potter 3 på pc?? men hur byter man gubbe om man vill va hermione t.e.x :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lisa.95 Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Karaktären byts ut automatiskt, Man kan inte byta själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg