Offline Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Jag har precis sett Jason X och undrar om dom andra är värda att se. så är dom d? skriv vad du tycker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Vad tyckte du om Jason X jag tycker den är as läbbig irrr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 nja, så läskig va den inte..inte enligt mej iaf. den hade humor, sjuk humor men ändå. jag tycker den är bra, speciellt när han dödade 'kamparna' i hologrammet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 menar du de nakna tjejerna?? det är Bra hehe men rästen e lite läskigt enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 lol xD jo den är värd att se :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 men jag vill veta lite mera om dom andra jason filmerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Har inte sett den filmen... Är den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 nja gillar man skräck sortiga filmer så tror jag den är bra för jag tror det är skräck,sci-fi eller drama,sci-fi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 jason x var bra.men dom andra fredagen den 13e filmerna e bättre med jason voorhees. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jason x står för jason 10. X=10..jag har precis sett freddy vs. jason, den va sådär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (redigerat) jason x och jason goes to hell a.k.a fredagen den 13e del 9 och 10 var ungefä lika dåliga jason x kunde man se men inte nian den sög.freddy vs jason var sådär... fvj var mer action än skräck haha =D Redigerat 1 Augusti 2004 av toxic avenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (redigerat) Jag har bara sett Jason X och den SÖG enligt mig, det ändå balla va ju dom nakna tjejerna hehe :D Hoppas att dom andra Jason filmerna är bättre =/ Freddy VS Jason Va as grym tyckte jag!Men jag kan inte fatta att ni tycker att Jason X e läbbig! Redigerat 19 Juni 2004 av NightShade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.