Offline Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Nej, Han är inte läbbig..filmerna är ungefär lika läskiga som 'scream', jag menar han kommer in med sin kniv (jason=machete) huggar ned alla, så är det klart..men jason filmerna är ju iaf bra till skillnad från scream. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 (redigerat) jag såg också den filmen den e ju as overklig d e inge kul hon sköt han ju f*n tusen gånger och d va ju snyggt när han slog sönder skrovet på skeppet så hon sågs ut genom ett decimeter stort hål tror jag alrdeig sett nå sjukare. och jedi gamer heter den inte frddy vs mason du vet han från hallowen filmerna. Redigerat 21 Juni 2004 av Jojjon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalman_Bengt Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Jedi Gamer: De första filmerna är bäst, speciellt 1,2 och 3:an. De utspelar sig i skogen och tvåan (eller om det är trean) så är han först på en båt och sedan i New York, Manhattan. Jojjon: Nej, för det fösta heter mördaren från Halloween Myers och inte Mason. För det andra så är det Freddy Kreuger från Terror På Elmstreet som är med i Freddy vs Jason. Fredagen den 13:e filmerna har ju inte för avsikt för att vara "verkliga". De ingår i den så kallade "slasher"-genren, vilka oftast har som syfte att ha så många döda som möjligt. Eftersom Jason dör redan i första filmen och sedan återuppstår så är ju hela serien "overklig", men man tittar inte på de filmerna för att det ska vara realistiskt utan för att man vill se lite sunkig B-skräckis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 skalman_begnt det är åttan han är på en båt och ska till manhattan. film 1-7 är han bara i skogen.åttan heter...friday the 13th part 8 jason takes new york(har jag för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jedi Gamer: De första filmerna är bäst, speciellt 1,2 och 3:an. De utspelar sig i skogen och tvåan (eller om det är trean) så är han först på en båt och sedan i New York, Manhattan. Jojjon: Nej, för det fösta heter mördaren från Halloween Myers och inte Mason. För det andra så är det Freddy Kreuger från Terror På Elmstreet som är med i Freddy vs Jason. Fredagen den 13:e filmerna har ju inte för avsikt för att vara "verkliga". De ingår i den så kallade "slasher"-genren, vilka oftast har som syfte att ha så många döda som möjligt. Eftersom Jason dör redan i första filmen och sedan återuppstår så är ju hela serien "overklig", men man tittar inte på de filmerna för att det ska vara realistiskt utan för att man vill se lite sunkig B-skräckis. jag visste att det va freddy från terror på elmstreet men inte d andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 ok skalman_begnt fredagen den 13e är inte en sjunken b-skräckis! :angry: utan fredagen den 13e så skulle inte tusentals med slasher's göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jason X har jag inte sett men vill det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 det gick på canal+ för ett tag sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jason x går fortfarande på canal + har jag för mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.