Hoppa till innehåll

Jason Filmerna


Offline
 Dela

Rekommendera inlägg

jag såg också den filmen den e ju as overklig d e inge kul hon sköt han ju f*n tusen gånger och d va ju snyggt när han slog sönder skrovet på skeppet så hon sågs ut genom ett decimeter stort hål tror jag alrdeig sett nå sjukare. och jedi gamer heter den inte frddy vs mason du vet han från hallowen filmerna.

Redigerat av Jojjon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jedi Gamer: De första filmerna är bäst, speciellt 1,2 och 3:an.

De utspelar sig i skogen och tvåan (eller om det är trean) så är han först på en båt och sedan i New York, Manhattan.

 

Jojjon: Nej, för det fösta heter mördaren från Halloween Myers och inte Mason. För det andra så är det Freddy Kreuger från Terror På Elmstreet som är med i Freddy vs Jason.

 

 

Fredagen den 13:e filmerna har ju inte för avsikt för att vara "verkliga". De ingår i den så kallade "slasher"-genren, vilka oftast har som syfte att ha så många döda som möjligt. Eftersom Jason dör redan i första filmen och sedan återuppstår så är ju hela serien "overklig", men man tittar inte på de filmerna för att det ska vara realistiskt utan för att man vill se lite sunkig B-skräckis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst toxic avenger

skalman_begnt det är åttan han är på en båt och ska till manhattan.

film 1-7 är han bara i skogen.åttan heter...friday the 13th part 8 jason takes new york(har jag för mig)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Jedi Gamer: De första filmerna är bäst, speciellt 1,2 och 3:an.

De utspelar sig i skogen och tvåan (eller om det är trean) så är han först på en båt och sedan i New York, Manhattan.

 

Jojjon: Nej, för det fösta heter mördaren från Halloween Myers och inte Mason. För det andra så är det Freddy Kreuger från Terror På Elmstreet som är med i Freddy vs Jason.

 

 

Fredagen den 13:e filmerna har ju inte för avsikt för att vara "verkliga". De ingår i den så kallade "slasher"-genren, vilka oftast har som syfte att ha så många döda som möjligt. Eftersom Jason dör redan i första filmen och sedan återuppstår så är ju hela serien "overklig", men man tittar inte på de filmerna för att det ska vara realistiskt utan för att man vill se lite sunkig B-skräckis.

jag visste att det va freddy från terror på elmstreet men inte d andra
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...