Gäst Tutankoopa Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Jag gillar Pippi långstrump för hon är så stark och så grym! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 [RENSAD] Kom med argument också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Jag gillar dom teknade avsniten vet inte varför jag gillar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Jo klart man gillar dom klassiska Astrid lindgrens böckerna som blivit film. Tittade på nästan alla filmer som fanns av henne :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 jo, dom är bra men det va typ 3 år sen jag såg en av dom sist :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Jag gillar pippi sången. Här kommer pippi långstrump Sjollahopp sjolla hej sjolla hoppsan sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 hehe bra dem är faktis roliga när jag var 5 år köpte jag en mängd med PIPPI filmer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 rätt bra för att vara barnfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Jag tyckte alltid bättre om Emil. Men Pippi tyckte jag var bra också. Jag har inte sett sedan lågstadiet. Så jag minns inte alla detaljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 dom e lite små kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 pippi var väl bra på den tiden... lite för gammal för det nu tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 mm lite skämmit om typ över 10 år kollar på PIPPI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.