Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 om man tar alla figurines får man nåt speciellt då?? jag har nästan alla, men kan få alla om jag vill och orkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 vad är en figurines Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Man tar en bild, lämnar den till en snubbe vid Forest haven (i ett hål). Och så gör han en staty av den, så kan man läsa info om personen i fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Giga bowser, vet du om det händer nåt då??? jag har nästan alla nu, det fattas några i ett rum bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Lessen, men när jag skulle starta om mitt spel (efter Ganondorf) #:e gången &ta den sista uppsättningen bilder, startades det om HELT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 mmm jag har klrat wind waker 6 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Och vad har det med detta att göra? Jag har inte fått alla så jag vet inte iaf.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 inget ville bara skryta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Skryta?.... Det är ju inget svårt att klara det 6 gånger.... Jag har inte gjort det.... Men det är ju inget svårt..... Det är just bara det att man ska orka.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 ja och det har jag ju gjort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 (redigerat) men sluta skryt din skryt måns! <_< alla kanske inte sitter fastklistard mmed näsan i en tv hela dagarna och nätterna <_< :evil: :evil: :evil: Redigerat 21 Juni 2004 av blue_yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg