# 21 Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Det måste vara det snyggaste målet i EM. Helt underbart snyggt. Sedan tog vi ju poäng av Italien. Vilken klack. Nu räcker det med oavgjort mot Danmark för att ta oss vidare. Blir det oavgjort måste Italien vinna med mer än 3 mål mot Bulgarien för att gå vidare. Jag tippade rätt i båda matcherna igen. B) Sist var i onsdags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Håller med! Otroligt mål av Zlatan! Hehe, Italien visste inte vad som skulle hända när dem släppte på anfallet... :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Nej samma pöäng blir inbördes möte. Om det blir lika mellan två lag då är det poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 18 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Nej samma pöäng blir inbördes möte. Om det blir lika mellan två lag då är det poäng Det blir samma poäng.Inbördes möte är lika. Målskillnad avgör därefter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Det var exakt det jag skrev. Iaf menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 18 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Nej samma pöäng blir inbördes möte. Om det blir lika mellan två lag då är det poäng Du skrev bara fel på sista. Du menade väl målskillnad då som jag uppfattar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Ja det blev fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 bara om inte DEL PIERO gick ut så skulle ITALIEN vinna f*n sverige är sopor hatar dem ITALY ÄR BÄST Forza-Italy . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Jag fick nästan hålla för öronen när Zlatan gjorde mål, min mamma skrek så högt.. Men det var snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Ja va kan man sä om ett sånt mål förrutom...UNDERBART! De e lätt EM's snyggaste mål! (Men sen tätt efter kommer Henkes Nickmål ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Sverige he f*n typ de bästa laget i EM just nu :P , iaf kännst de så. FY f*n ZLATAN, ha e bäst! hur kommer man ens på tanken att klacka den i straffområdet. Italien får skylla sig själva att släppa anfallet totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 såg ni att ljungberg försökte göra en bissakletas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.