Hackern Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 kan någon säga vart man hittar eon ticket ??? :( (har alla utom deoxys & latios) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Nintendo ger ut den. Du kan också få den genom Gameshark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 du kan inte få tag på den om du inte har GameShark, ja fick mitt från Club Nintendo, fast de kan man inte längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Man ska ju kunna mixa skivor med nån som har eon ticket så får man en(enligt nintendo). Men det funkar inte för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 vad synd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Inte synd för mig, men för dem som vill ha Eon ticket.. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 du kan inte få tag på den om du inte har GameShark, ja fick mitt från Club Nintendo, fast de kan man inte längre tusan då blir man ju tvungen att sarta om för att få latias ja som tänkte skaffa den i ruby. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Inte synd för mig, men för dem som vill ha Eon ticket.. :lol: En behöver väll Eon-ticket också gör man det så får den andra också eon-ticket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 jag har eon ticket genom action replay men jag vet inte hur man använde den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 (redigerat) Varför måste man ha GS för att få Eon Ticket? ((Jag skrev fel på d förra)) Redigerat 11 Juli 2004 av AmySappfire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 jag har eon ticket genom action replay men jag vet inte hur man använde den klara ligan och stick till lillycove och åk med båten med eon ticket! så kommer du till southern island så ska du snacka med en sten så möter du latios/as... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg