knibbe Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Var ligger Mt.Pyre nånstans???? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Till vänster om Lilycove City. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Och sen ner på en stenbrygga och surfa söderut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 26 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 tack :ph34r: :evil: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Om man vill ha en detaljerad intruktion om vart det ligger och hur man fångar Chimecho så kan man gå in på tråden ChimechoHur får man den?. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 men hallå..! hur man får chimecho.. det e bara att hitta och fånga.. ja let kanske 2-3 timmar sen hitta ja den och fånga den på en ulltra ball! så svårt e de! och mount pyre ligger på route 121.. ta vänster från lillycove och sen när du kommer till en liten brygga vid vattnet surfar du ner och där e ett berg och på den nedre sidan är en ingång.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Det var inte jag som behövde den hjälpen...Jag hittade den på 7:de försöket,den är inte så sällsynt,jag har 3 stycken och 2 hittade jag i rad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 så många trådar om samma sak.la-la-lala-la-lala-la-la :gitarr: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Jag vet...Kolla in på N64,där är det sjuttielva trådar om samma sak.Nu vet man iallafall hur man hittar Mt:Pyre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Den ligger några steg vänster om lilycove city. Annars kan du bara gå neråt från safari zone. Går inte att missa! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg