Hoppa till innehåll

Mario Golf: Toadstool Tour

Rekommendera inlägg

Hej.

Igår köpte jag mitt Mario Golf: Toadstool Tour. Jag har klarat 3 Tournament och fått Boo.

Men det jag undrar är hur man får koderna att funka. De står på fuska.se´s fuskarkiv, men jag hittade dem på gamespot.com. Det fanns lite fler där. Det är samma koder annars... Men om man trycker på ok, så står det: This code is incorrect. Fattar inte det....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för mig funkar det inte heller? det borde ju funka!

undrar vad som e fel..?

Okej. Hur långt har du kommit? Klarade just ut och vann Bowser Championship. Jag har klarat alla tournament, men nu ska jag skaffa mig Mini-Bowser.

Fast jag fick något som heter Star Tournament. Orkar nog inte köra den för tillfället. Banorna är ju helsvåra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fy dagens Golf spel är ju så svår så att man inte ens ids tänka på att köpa det .

Men en fråga, på av 10/10 hur många procet är svårighets graden,Roligheten och den Grafiska kvaliten.

Den får 10 i svårhet. 8 i grafiken. och 9 i rolighet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Jonte The Winner @ 21/06-2004 17:27:51)

Fy dagens  Golf spel är ju så svår så att man inte ens ids tänka på att köpa det .

Men en fråga, på av 10/10 hur många procet är svårighets graden,Roligheten och den Grafiska kvaliten.

Sammanlagt 9 lr ? Det gäller mellan det spelet och MK:DD jag ska köpa !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Fox^ @ 21/06-2004 17:47:50)
(Jonte The Winner @ 21/06-2004 17:27:51)

Fy dagens  Golf spel är ju så svår så att man inte ens ids tänka på att köpa det .

Sammanlagt 9 lr ? Det gäller mellan det spelet och MK:DD jag ska köpa !

Okej. Det är 2 saker som är svåra. Att få Bowser Jr och att få Shadow Mario.

Förresten så tröttnar man inte på spelet så fort heller. Det finns "jättemånga" olika saker att göra. Och då menar jag verkligen det. På Mario Kart: Double Dash finns det inte mycket man ska göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är mario golf kul?

600 inlägg !!!!!!!!!!! ja jippi jippi kalas fira nu

Ja, Mario Golf: Toadstool Tour är riktigt kul.

Kan man spela typ 1 spelare och 3 datorer? Jag får det aldrig att funka, och vet inte heller hur man gör. Det hade varit kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...