JGamer Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Jag håller med b. gillar man blått och water/ice-pokemon(fast Kyogre bara är water), så ska man ta sapphire. Gillar man rött och fire/ground-pokemon(som jag gör),(fast Groudon bara är ground), ska man ta ruby. Det är upp till en själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 tycker som dig JGAMER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 det beror på vad du tycker om för pokemon och vilken svårighets grad du vill ha sapphire start pokemon gräs=lätt vatten=normal eld=svår ruby startpokemon vatten=lätt eld=normal gräs = svår för att i ruby finns team magma med eld pokemon å i sapphire finns team aqua med vatten pokemon hoppas att det hjälpte jag tycker ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas93 Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Jag tycker safir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philip Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 det beror på vad du tycker om för pokemon och vilken svårighets grad du vill ha sapphire start pokemon gräs=lätt vatten=normal eld=svår ruby startpokemon vatten=lätt eld=normal gräs = svår för att i ruby finns team magma med eld pokemon å i sapphire finns team aqua med vatten pokemon hoppas att det hjälpte jag tycker ruby team magma har bara 2 fire nomel och camerupt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg