Shadow of Darkness Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Men om det inte funkar med den länken heller så kan ni ju också söka på Google kan ni ju söka efter RM2K3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 (redigerat) Det funkar inte för mig :( :( :( PS.Om någon som har det har lust att skicka över det på msn så vore jag väldigt tacksam isåfall adda mig jimroos08@hotmail.com. Redigerat 20 Juni 2004 av Jimpa_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Det funkar inte för mig :( :( :( PS.Om någon som har det har lust att skicka över det på msn så vore jag väldigt tacksam isåfall adda mig jimroos08@hotmail.com. Ett tips det komemr inte alls att går fort om man skickar över via MSN för det tar typ 10 gånger så långsamt så jag rekommenderar leta igenom hemsidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Ok har det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 RPG Maker 2003 är ett program som man kan göra spel på eller nåt sånt det måste va svårt och arbeta med den hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Det är svårt i böjan men när man kan lite så går det lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 kan någon förklara hur man laddar hem tex nya ansikten till rpg maker 2000 från DENNA sida exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Jepp, det är väldigt lätt att använda jämfört med Game Maker, det är bara att man måste lära sig systemet för att fixa grejer. När man spelar ett spel kanske man går fram till en spak, trycker på en knapp så kommer ett litet PLING och så öppnas en dörr. Egentligen går man fram till en bestämd plats på golvet, trycker på en knapp som startar en händelse som spelar ett ljud och byter ut bilden av dörren mot golv. :) Red_fox: Klicka på Downloads, tryck på Resources, välj vad du vill ha, t.ex. Char Sets och titta igenom listorna. Men du måste ha ett bra program att kopiera in bilderna i, jag rekommenderar I-Draw, finns att ladda hem på samma sida. Det är väldigt lätt att använda, många gånger bättre än Paint iaf. Kopiera in bilder där och spara i rätt mapp. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.