karate_jag Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 hej mitt spel funkar inte fastän det ska göra det vad gör jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Har du köpt det eller laddat ned det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 köpa e det bästa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 ja det är det, men jag frågade om han köpt spelet eller laddat ner det. om han har köpt det så ska det funka men om han laddat ned det så är det inget att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.