Xade Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 kommer star fox 2 att komma till sverige? när i så fall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Det kommer komma men jag vet inte när Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 oh, vad coolt det ska jag köpa.. men kommer det bara heta Star fox2 eller typ Star fox adventures 2 eller vad?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Det skulle heta nåt mer än star fox 2 men jag kommer inte ihåg vad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 kommer det vara samma grafik eller? och samma kamera vinkel tro...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Star Fox 2 Armada kommer dt heta, och det kommer vara ungefär som Lylat wars och det kommer finns en multiplayer del med massa vapen där man kan både strida till skepp och på mark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 kollade i nintendo.se det stog inte fast ställt datum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Jag står på Ness sida och om någon tvivlar så har han fullständigt rätt jag har sett själv bilder på StarFox2Armada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 kommer star fox 2 att komma till sverige? när i så fall? Japp det Kommer det heter Star Fox 2 Armada om du vill veta vart alla E3 Trailer och bilder finns så gå in här http://www.nintendo.co.jp/n10/e3/gcsoft/index.html OBS ! bara NGC produkterOm du vill se självaste trailern till Star Fox 2 Armada så gå in här http://www2.nintendo.co.jp/n10/ngc/starfox2.wmv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 det ska nog komma till jul eller 2005 tror jag.Läste det i nån super play tidning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg