0013 Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Vad heter ni? Vad har ni för gadiator? Vad har ni för robot? Vad har ni för fortet-lag? Heter: viktormagnusson2 Gladiator: Guuhrak Robot:Fireblasters Fortet lag: Viktor laget Länk: http://spel.tv4.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Heter:docky Gladitor:minns inte namnet Robot:KLPA Fortet lag:KLPA laget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 heter: linus.ullber gladiator: har ingen dom dör hela tiden. robot: raryko fortet: mins inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 HALLÅ vad har hänt med spel.tv4.se nu då? Heter visst blip.se nu. Måste man registrera på nytt? Det funkar inte alls, bara blir en massa errors! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 Jag kan inte spela fortet.Någon som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 Jag kan inte spela fortet.Någon som vet varför?har du flash?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 Antagligen inte...Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 min robot=eppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Fortet har dom inte gjort klart helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Fortet har dom inte gjort klart helt enkelt.Det har dom ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Men jag kan inte göra ny gladiator eller robot. När jag döper klart den står det fortfarande "du han inga x än". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Fortet funkar visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.