Joy Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 Jag har gladiator på Gladiatorkampen nu, men min gladis suger.. Jag fick inte ha mitt gamla namn Eldon eller Freezer utan jag fick ta Freezery.. Det är vad jag heter nu! Har 50 på styrka, 30 på smidighet och 30 på uthållighet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Har... äh vet inte. Men du Joy du borde inte bara satsa på styrka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 0013, jag har spelat det innan och vet vad jag gör, det går alledeles utmärkt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Vad heter ni? Vad har ni för gadiator? Vad har ni för robot? Vad har ni för fortet-lag? Heter: viktormagnusson2 Gladiator: Guuhrak Robot:Fireblasters Fortet lag: Viktor laget Länk:http://spel.tv4.se jag heter DumboII har ej nån gladiator funkar inte för mig att göra en robot min dator har för liten skärm för att man ska kunna spela fortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Namn= kattenmjauu Gladiator= Han är död Robot= Actionmormor Fortet-lag= kommer inte ihåg och spelar inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 det funkar inte och bli medlem för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 juste jag hete på miin användar namn -dexxa- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 det funkar inte och bli medlem för mig Blip.se är ganska laggigt, så det kan vara därför, jag försökte i 10 minuter att bli medlem och det tog längre tid kan jag säga, jag fick försöka nästa dag men nu är jag medlem i alla fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Hihi jag slog Joy på robot kampen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Jo, men jag kunde inte röra mej, min dator har också så liten skärm så jag kunde inte se min hälsa eller nåt sånt, det fick inte plats! Jag hade nämligen tänkt skriva "Hjäääääälp"... Grattis ändå 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Är det någon som vill köra mot mig jag heter _tomas_ och min robot heter haxXxor jag fick min första rakning idag :D . Jag hade nämligen tänkt skriva "Hjäääääälp"... om man trycker på T så kan man skriva utan att rtycka på knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 vill nån köra mot mig?? jag heter docky och min robot heter KLPA :P PS.tomas1 jag vill köra mot dig :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.