Paradox Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 PS.tomas1 jag vill köra mot dig :wink: OK, men först vill jag veta rankning en och vilka vapen :lol: P.S. Jag har bara en pik och slagspik, med de har jag vunnit ca36 och förlorat 8 :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 ok jag har ranking - snart + min vapen laser kanon och manglaren...pansar den tredje torn tredje Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 Jag heter Bomben92 fast resten kommer jag inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Jo, men jag kunde inte röra mej, min dator har också så liten skärm så jag kunde inte se min hälsa eller nåt sånt, det fick inte plats! Jag hade nämligen tänkt skriva "Hjäääääälp"... Grattis ändå 0013 Tack, nu utmanar jag dig på Gladiator kampen på trippeln. Ps.HAR: Styrka: 52 Smidighet: 52 Uthållighet: 55 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 jag blev nys medlem användarnamnet är gameking93 och min robot är flamingblaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Är det någon som vill köra mot mig jag heter _tomas_ och min robot heter haxXxor jag fick min första rakning idag :D . Jag hade nämligen tänkt skriva "Hjäääääälp"... om man trycker på T så kan man skriva utan att rtycka på knappen. Jo, jag vet, men jag kom ju inte åt så mycket så jag var ju tvungen att koncentrera mig på att köra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblan91 Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Vad heter ni? Vad har ni för gadiator? Vad har ni för robot? Vad har ni för fortet-lag? Heter: Bubblan_91 Gladiator: Har ingen (inte än) Robot: Haringen (inte än) Fortet: Funkar inte för mig ( :cry: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Nej inget att va ledsen för. Det funkar inte för mig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Allt ligger i bra hets årdning! Gladiator: kom inte ihåg Robbot: 0013 Qjamiz cart Förlåt att jag tog ditt namn 0013 men tyckte det lät så bra! Fortert: kommer inte i håg! Det finns väll mer Namn spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Jag hetter Antta Min gladiator heter tor 200 Mitt fortet lag hetter handbollslaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Jga har lagt ner på gladiator kampen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kejvan Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Kan nån nått fusk till spel.tv4.se eller som det heter nu.. blip.se :?: [/b] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.