MAXr Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Prince of percia till pc så att jag vet vilka jag ska vända mig till när jag behöver hjälp svara bara de som vill hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 ja, jag har sands of time.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Bra då kan väl jag få hjälp av dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 e inte det spelet där man ska springa på väggar hela tiden som min kompis säger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 (redigerat) e inte det spelet där man ska springa på väggar hela tiden som min kompis säger?inte hela tiden men man kan göra d ett tag.väldigt bra om man ska ta sig över en lång grop men stora vassa spikar på botten Redigerat 20 Juni 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 jajag kan hjälpa dej..men jag måste nog börja spela d igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 oki tack. Och det stämmer stämmer så som schassen sa inte helatiden men det är kul men svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.