mrhej Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 hej skriv in om ni vill va med tillsamans ska vi stopa kränkningar på fuska.se! vi ska ha postutlämnare moderarorer som kan ta bort folk på clubben! och en webb master som ska fixa en sida om det.sivilklädda.ingen äger klubben den som gör mest är chef inte jag allså alla kan bli chefer! ps.har pratat med admin om jag fick ha en han sa bara EN så anmäl inte dtta om ni inte ser något anat dumt här! Citera
finaly_man Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 hej skriv in om ni vill va med tillsamans ska vi stopa kränkningar på fuska.se! vi ska ha postutlämnare moderarorer som kan ta bort folk på clubben! och en webb master som ska fixa en sida om det.sivilklädda.ingen äger klubben den som gör mest är chef inte jag allså alla kan bli chefer! ps.har pratat med admin om jag fick ha en han sa bara EN så anmäl inte dtta om ni inte ser något anat dumt här! Som jag tidigare skrivit: Vart ser du kränkningarna på fuska.se? Varför ska Mods ta bort folk från clubben? Admin ha ingen tid med att göra en sajt, han har fuska.se Om alla ska vara chefer blir det chaos. Citera
pho Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 (redigerat) varför ska han sluta han får väl ha en antimobbingsklubb om han vill om ni tycker det är dåligt kan ni ju skita i att gå in på det här inlägget :angry: Redigerat 20 Juni 2004 av marjus återkomst Citera
Gäst max99 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 just det lägg av! dina andra trådar har ju blivit låsta! Citera
mrhej Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 20 Juni 2004 JUSSTE DET HÄR ÄR BARA TILL FÖR DOM SOM VILL VARA MED!VILL NI INTE SÅ SKIT I ATTT SKRIVA NÅTT E NI MARJUS ÅTERKOMST OCH MAX99 Citera
Offline Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 mr.k*k, du för gärna starta en klubb men du kommer tydligen vara enda medlemmen..men se de från den glada sidan; du kommer inte behöva skicka nyhetsbrev till 100 pers! Citera
mrhej Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 20 Juni 2004 jag har några medlemmar :angry: becken5(reklam) fasan(reklam) grozzer(fuska.se) knuckles2(fuska.se) jonte the winner(fuska.se) ka-sin(fuska.se) trayton(fuska.se) yoshi(fuska.se) mandarin(reklam) agn_san(övrigt) figo_mickail(msn) front_300(msn) kamelarslet(övrigt) humlan_20(övrigt) marina_f(msn) coola_sofie_strand22(msn) greve_dragulia(msn) sea_5_1(blip) vet_du_vem_jag_er(msn) i_hate_ali_g(msn) imgonnamissyouallsnyft(msn) sussie_32(övrigt) elefantrumpan(övigt) dj_locko(msn) djesijr(övrigt) aggan(skolan) kurden i stan(övrigt) cute_tiger(skolan) dr_skalle(övrigt) evalda(msn) glöm ej att vara min vänn dagen som varit kommer aldrig igen(övrigt) ruper_grint88(msn) callinaägaren(fuska.se) borelia(övrigt) kebab_god(msn) rean_92(msn) maria_sa(msn) lolo(övrigt) mr_mohammed(msn) li_boy_5(msn) vigge(övigt) virre(övrigt) end of the world(övrigt) cool_guy(övrigt) ta_dej i_arslet(övrigt) bojan(övrigt) gabbi(msn) gabbi94(msn) seaborg_tönten(msn) cassanova (skola.just.nu) cassanova(skolan.just.nu) bachan(msn) jaesådeså(övrigt) hah det var inte så mer än en underskatta mej inte!vill ni va me eller inte Citera
Gäst Spirtual Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 Men det var ju inte så många från fuska.se :P haha :meddum: Citera
mrhej Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 20 Juni 2004 haha va rolig du va rocki rock metalicka <_< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.