Paradox Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 ett tips är att kolla på exemplerna och lära sig av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 jag menade att hur man fixa bakgrunden hur man får de att röra sig och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (redigerat) [ÄNDRAT] Redigerat 29 Juni 2004 av H4xx0R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 som haxxor sa är det jättebra att lära sig av exemplen! annars finns det tutorials på sidan också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 hur man ska röra sig lätt lätt först en sprite sen gör man ett objectöppe i hörnet står det vilken sprite man ska tryck på den du vill ha sen i mitten står de add advents eller liknande tryck där väl keyboard left sen finns de en knap röd med en massa pillar runt dra den till fönstret brevid å välj vilket håll man ska ta om man trycker left key Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 ok resten hur får man obejek allt jag har fixat är hur mycket liv man har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 2 timmar jag gör mina på 45 min typ jaså då måste dom va veldit små spel. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 vad mena du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 jag menade att hur man fixa bakgrunden hur man får de att röra sig och sånt Jag tror inte att det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Master Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Kostar det pengar? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (Fusk Katten @ 03/08-2004 19:15:23) jag menade att hur man fixa bakgrunden hur man får de att röra sig och sånt Jag tror inte att det går Det går men tyvär vet jag inte hur man gör :( ------------------------------------------------------------- Game Master: NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Man kan sätta bakgrunden som objekt fast då får man sätta dit bakgrunden skälv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.