Flame Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 De värsta som har hänt mej är när jag först skaffade pokemon ruby från bulgarien.. som var kopierad!!! Jag hade kommit till den där groudon grejen när ja stängde av men när ja satte på igen stog det bara ¨The save file has been deleted¨ och det hände 2 gånger utan att jag hate gjort nåt :angry: :angry: :angry: Nu är den där j*vla kopian sönder, jag fick ett sånt jäkla cpryck :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Det var nog när jag hade kommit jättelångt sen så tappade jag det i golvet och skärmen flög av och spelet startades om... Hur såg du att det startades om när skärmen flög av? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 (redigerat) I mitt värsta minne var jag nog lite cp. Jag hade börjat om för ett par minuter på mitt red version och jag skulle byta mellan mitt red och yellow så sparades ju spelet! Jag hade förlorat en Raichu, en Mewtwo, en Charizard och en Dugtrio. Raichu, Mewtwo, Charizard= level 100 Dugtrio= level 73 Jag fick böja om spelet på gul med, jag hade 80 pokemon. :cry: :cry: Men nu har jag på gul 150 pokemon. :cool: Redigerat 18 Juli 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 De värsta som har hänt mej är när jag först skaffade pokemon ruby från bulgarien.. som var kopierad!!! Jag hade kommit till den där groudon grejen när ja stängde av men när ja satte på igen stog det bara ¨The save file has been deleted¨ och det hände 2 gånger utan att jag hate gjort nåt :angry: :angry: :angry: Nu är den där j*vla kopian sönder, jag fick ett sånt jäkla cpryck :ph34r: samma sak hände med mitt ruby! Det stod The save file has been deleted och sedan såg man en väska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Det var nog när jag körde på Crystal. Jag hade 7 st. på lv 100 + mewtoo. och när jag klonade vart de ERORR!!!!! :( Så då var de ba och börja om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 asså mitt är lite bra för mig själv jag tappade bort mitt ruby hade jätte dåliga pokemon sedan fick jag shappire då fångade jag jätte bra pokemon det är det värsta och bästa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Vad var det för dåligt och bra med det? INLÄGG 400!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 (Entei @ 18/07-2004 11:27:46) De värsta som har hänt mej är när jag först skaffade pokemon ruby från bulgarien.. som var kopierad!!! Jag hade kommit till den där groudon grejen när ja stängde av men när ja satte på igen stog det bara ¨The save file has been deleted¨ och det hände 2 gånger utan att jag hate gjort nåt :angry: :angry: :angry: Nu är den där j*vla kopian sönder, jag fick ett sånt jäkla cpryck :ph34r: samma sak hände med mitt ruby! Det stod The save file has been deleted och sedan såg man en väska! öhh... vad är det för väska? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 det värsta som hänt mig var när jag hade 140 pokemon jag sparade när jag satte på igen stod det data has been erased :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Vad ver det för väska du menade Entei? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 mina två l100 försvann en gång när jag kopierade! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Vad ver det för väska du menade Entei? :angry: Jag vet inte, man såg typ bagen och en sorts klocka!Sen väntade jag på att skitet skulle gå bort i fem minuter, men det gjorde den inte så jag stänge av, då stog det save failed! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg