Hoppa till innehåll

Värsta Som Hänt Er I Pkmn?


Rekommendera inlägg

De värsta som har hänt mej är när jag först skaffade pokemon ruby från bulgarien.. som var kopierad!!!

Jag hade kommit till den där groudon grejen när ja stängde av men när ja satte på igen stog det bara ¨The save file has been deleted¨ och det hände 2 gånger utan att jag hate gjort nåt :angry: :angry: :angry: Nu är den där j*vla kopian sönder, jag fick ett sånt jäkla cpryck :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

I mitt värsta minne var jag nog lite cp. Jag hade börjat om för ett par minuter på mitt red version och jag skulle byta mellan mitt red och yellow så sparades ju spelet! Jag hade förlorat en Raichu, en Mewtwo, en Charizard och en Dugtrio.

Raichu, Mewtwo, Charizard= level 100 Dugtrio= level 73

 

Jag fick böja om spelet på gul med, jag hade 80 pokemon.

 

:cry: :cry:

 

 

Men nu har jag på gul 150 pokemon. :cool:

Redigerat av Elias50
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De värsta som har hänt mej är när jag först skaffade pokemon ruby från bulgarien.. som var kopierad!!!

Jag hade kommit till den där groudon grejen när ja stängde av men när ja satte på igen stog det bara ¨The save file has been deleted¨ och det hände 2 gånger utan att jag hate gjort nåt :angry: :angry: :angry: Nu är den där j*vla kopian sönder, jag fick ett sånt jäkla cpryck :ph34r:

samma sak hände med mitt ruby!

 

Det stod The save file has been deleted och sedan såg man en väska!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

asså mitt är lite bra för mig själv jag tappade bort mitt ruby hade jätte dåliga pokemon sedan fick jag shappire då fångade jag jätte bra pokemon det är det värsta och bästa

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Entei @ 18/07-2004 11:27:46)

De värsta som har hänt mej är när jag  först skaffade pokemon ruby från bulgarien.. som var kopierad!!!

Jag hade kommit till den där groudon grejen när ja stängde av men när ja satte på igen stog det bara ¨The save file has been deleted¨ och det hände 2 gånger utan att jag hate gjort nåt :angry:  :angry:  :angry:  Nu är den där j*vla kopian sönder, jag fick ett sånt jäkla cpryck  :ph34r:

samma sak hände med mitt ruby!

 

Det stod The save file has been deleted och sedan såg man en väska!

öhh... vad är det för väska? :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...