Rallypacker Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Är det någon som kan något bra dvd-program? Jag har en dvd-läsare i min dator, men inget program.. så jag skulle villja ha lite tips om ett bra! Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 jag har DVD power det är bra windows media player funkar också och directX nånting heter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 jag har divX player och d tycker jag är ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 jag har också divX, men hur gör man för att spela upp filme...? Jag är lite N00b när det gäller sånt där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 (redigerat) man startar divx och till vänster om volym knappen så finns d en pyramid med ett sträck undre sig och om man trycker på den så kommer d upp en ny ruta (ungerfär som då du ska öppna ett sprat dokument) och då kan du leta upp en film du har på datorn och dubbel klicka på den så starta den sen i divx. men om du har en film på en skiva så ska d nog starta automatiskt tror jag,men jag är inte säker. jag provad med en dvdfilm jag har och då startade den av sig själv fast inte i divx utan i InterActual Player(ett annat videoprogramm som fanns med på datorn då jag köpte den.) Hoppas att d är till nån hjälp annars får du återkomma Redigerat 20 Juni 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 nu kan man väl låsa han har ju fått svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Mediaplayer Classic... Gratis program som fungerar mycket bra. Win2000/XP http://prdownloads.sourceforge.net/guliver...82.zip?download Win98/ME http://prdownloads.sourceforge.net/guliver...82.zip?download Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 jag har vanligt modem... så hur lång tid tar det att tanka hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Tanka hem?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Tanka hem?? Tanka hem=annat ord för ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Beror på hur starkt modem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 ca 4-5 minuter om du har 56k modem och laddar i hastigheten 5kB/s som du bör ladda i om du inte gör något annat samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.