bröderna3 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 i ganon tower när man har klarat dom fyra båsarna så öpnas en dörr när man har öppnat dörren så går man igenåm en kårridor sen när man har gått igenåm kårridoren så där uppe fins det två dörar vad ska man göra i dåm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Var dom Fyra Båsarna i början av Ganon Tower? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 ok du ska göra så här gå in i vänstra rummet tror jag sen ska du hoppa ner i ett svart hål där.När du kommit ner från hålet så ska du möta phantomganon som du gjorde i forsaken fortres när du klarat han kommer du se att spetsen av hans svärd kommer att peka mot en en dörr.Men gå en dör.gå inte in i dörren utan gå till dörren bakom spetsenav svärdet.När du har gåt in i dörren så kommer du möta han igen.Gör samma sak hela tiden tills du kommer fram till ett ställe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Öhm.... Jag har för mig iaf att det var det högra rummet.... jaja.... När man har gjort det så fick man ljuspilar..... Eller?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 ja så när du har fåt ljus pilarna så ska du ta upp phantomganons svärd och slå med svärdet på sten väggen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 ursäkte mig men nu är du bara liiiiiiiiiite otydlig. när du fått ljus pilarna så går du in i det rummet som du inte kom i från. det vill säga det bakom kistan. då kommer du tillbaka till det rummet som det finns en "mur" och 3 stycken dörrar. det vill säga där du nyss befann dig innan du slogs mot phantom ganon. du ska nu skjuta någon en staka light arrow på honom och sedan ska du kasta svärdet på den där "muren" så det så ;) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 han fattarb nog att man ska skuta ljus pilar å¨han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 jo kanske det ;) men jag menade främst att man skulle gå tillbaka till "början" :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WindGanon Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 när man har klarat spelet 2 ggr händer det någåt specielt 3e ggrn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Njeee.... Tror inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WindGanon Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 ok sund så fall =( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg