Nafrali Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Jag fångade Latios igår jipie det är i fösta contesthuset prata med alla där inne så ska du få den utav någon hon e på vänster sida iallafall!! Men jag gjorde så här andreas93 skada honom tills han har 10 liv kvar eller nått sen tränar du upp en gloom/Vileplume/Bellosume (vet att jag stavade fel) till lvl 48 typ. Sen tar du sleep powder så att den såver sen flyr den sen nästa gång du möter den så såver den och har 10 liv. Använd då en Crobat/Golbat med Mean lock så att den itte kan rymma sen tar du en ultraball och när man ser bollen på skärmen trycker du: neråt och B och håller inne det för då blir det lättare att fånga honom!!!!!! Så gjorde iallafall jag!! Bra tipps, skall jag nog göra när jag börjar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 de hjälper inte att trycka på knappar, de handlar bara om tur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 de hjälper inte att trycka på knappar, de handlar bara om tur Kanske funkar, finns liknande fusk till röd/blå som funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Förut var jag bered på att möta latios så jag andvände en mean look så att han inte kunde fly... men sedan efter att jag hade använt en ultraboll och den smet ut bollen så FLYDDE den!Jag hade ju gort mean look på den... hur gick det till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Ojdå hehe jag kom på hur det gick till precis när jag hade skrivit inlägget... Min pokemon svimmade ju(den som hade jort mean look) :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 hur möte man latiaos/latias första gången?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 De bara dyker upp, så man har tur när man möter dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 aaa... men när du mött den en gång så kan man se var den e i pokédexen.. men försök inte jaga den.. det e bara onödigt! den smiter bara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lotus Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 (redigerat) det funkar mycket bettre för mig att trycka på knaparna!!!!!!!!!!!!! Redigerat 26 Juni 2004 av Lotus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Jag följde efter honom och fångade honom vid staden som flyter på vatnet! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KluKluxLord Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Vad behöver du hjälp med?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg