Hoppa till innehåll

Gameboy Advance Satsar På Gammla Spel ?!


Rekommendera inlägg

Som kanske dom flesta vet så kommer Nintendo inte bara sälja nya spel utan till Gameboy Advance så kommer dom sälja gammla spel som t.ex

Super Mario Bros Classic NES till Gameboy Advance men då undrar jag om va ni tycker om detta ? Själv tycker jag att det är ganska onödigt att satsa på nått som man redan satsat på en gång för tror ni det blir en flipp eller flopp ?

Tycker ni att det är onödigt att dom tillverkar gammla spel ?

ps. jag vill inte ha svar som t.ex ja eller nej jag vill veta varför ni tycker det och varför onödigt/bra så hoppsa jag får många svar nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har vetat det lääänge.. Är bara intresserad av det nya gba sp't i NES form, och Legend of zelda..

Mmm... dom ska ju sälja ännu ett SP som är från nån uråldrig indian tatuering eller nått sånt men jag tror inte SP:n blir så stor sucee bara för att dom ändrar liet för det är ju ändå ingen skillnad bara för att dom ändrar jag lite snyggare lär det bli men en då !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://213.238.202.163/boxshot.php?id=27628[/

 

 

Den vill ja ha ;D.. för jag har inge SP. Kanske ngn vill ha tillbaka den klassiska ice climbers känslan, lr varför inte passa på att spela det första zelda? och om det nu kommer bli en sån stor flopp, varför ligger de högst på förboknings toppen på webhallen.com?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://213.238.202.163/boxshot.php?id=27628[/

 

 

Den vill ja ha ;D.. för jag har inge SP. Kanske ngn vill ha tillbaka den klassiska ice climbers känslan, lr varför inte passa på att spela det första zelda? och om det nu kommer bli en sån stor flopp, varför ligger de högst på förboknings toppen på webhallen.com?

Mmm... Men liksom tror ni dom skulle tjäna mycket på att sälja:

Klassik NES

Klassik SNES

Och den där tatuerings saken

 

3 Olika GBA SP dom kommer inte tjäna mycket på det iaf

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den där grejen som du kallar Taturerings sak e Tribal SP och är gjord för att passa in på gatan..;P

 

Alla nyagamla NES spel kommer kosta ca 180 kr st.

Mmmm. tack för att du sa det...

Men iaf sen säljer dom i japan Gameboy Advance SP Classic SNES Verision

som kanske kommer till Sverige vem vet.

Men 3 nya kan väll knappast bli sucee + 10-20 Classic spel :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...