Gäst Golden Star Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 vad e en fuskabot för ngt???? :blink: :blink: :blink: Citera
Rosenberg Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 Det har vi ju redan sagt!! Till exempel en som skickar meddelanden man inte kan svara på. Citera
finaly_man Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 (b @ 20/06-2004 20:51:03) Hur kan det finns två admin? När jag titta de på medlemar så titta jag på admin och då såg jag en som heter fuskabot vem är det han är med i medlemsgruppen admin? Nej det är en Noreply som skickar meddelanden efter om nån har vunnit på lotteriet Eller om man skrivit en godskänd recension. Citera
Gäst Golden Star Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Skrivet 22 Juni 2004 Det har vi ju redan sagt!! Till exempel en som skickar meddelanden man inte kan svara på. ok!låter lite konstigt,bara... :unsure: Citera
Nafrali Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Skrivet 22 Juni 2004 asså DATA gjord fast varför har du FuskaBot en profil Det är ju en slaggs användare fast ingen människa använder den, den finns för att bara använndare kan skicka pm. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.