Claudia Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Väntar på min leverans från en online spelbutik. I denna leverans finns spelet Unlimited Saga, är det någon som kört spelet eller vet något betyg den fått från någon speltidning etc.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Väntar på min leverans från en online spelbutik. I denna leverans finns spelet Unlimited Saga, är det någon som kört spelet eller vet något betyg den fått från någon speltidning etc.? Har hört att den har fått dåliga betyg av många spel sidor och tidningar.Tänkte köpa det förut, men när ja såg betygen dom gett och några filmer så såg det jätte tråkigt ut :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 jag har tänkt på det men spelet är ja lite myscko animerade och ful Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Vad går det ut på???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 det har jag inte testat är det kul ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Hade me tänkt att köpa det begagnat med den som sålde sa inget mer...! värkar kul fast jag har inte sätt några filmer, scr shoots! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Nej ja har hört att de inte har kommit högt upp på listan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 det e trååååkigt... :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 100% komplicerat. Man kan köra spelet med sju olika karaktärer. Inte ett rollspel som visar PS2ans bästa sidor. Ingen rörlig grafik alls förutom i början. Jag har inte kommit så långt så jag kan inte riktigt dömma spelet ännu. Grafiken är inte grafik. Som att spela ett brädrollspel men jag köpte det inte för mer än 229kr nytt så det känns inte som om jag förlorar någonting på att spela det till slutet. När jag klarat det med åtminstone med en av gubbarna kan jag berätta om det är köpvärt eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Har tyvär inte testat det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg