Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag behöver hjälp på sagan om konungens återkomst , jag är i pellenors fält , jag har dödat alla 60 fiender , skjutit Mumakil en gång , då säger de " Mûmakil comes again!!!" sen vet jag inte vad jag ska göra?! Eowyn och Merry blir bara nertrampade hela tin :(

Skrivet
(Potter @ 21/06-2004 02:57:17)

Jag behöver hjälp på sagan om konungens återkomst , jag är i pellenors fält , jag har dödat alla 60 fiender , skjutit Mumakil en gång , då säger de " Mûmakil comes again!!!" sen vet jag inte vad jag ska göra?! Eowyn och Merry blir bara nertrampade hela tin :(

Spring över till den andra muren och skjut ner den andra Ollifanten.. ;)

Man när man dödat 60 stycken gubbar, så går Aragorn till den där grejen med katapulter, man ska skjuta ner ollifanten , sen ska man gå till andra sidan lr?
Skrivet
(Potter @ 21/06-2004 16:51:35)

Ja va Legolas och om du kan skuta 2 pilar är det bra

Jag tror ej att han kan det så här tidigt ;)

Men Fox^, leta efter nergången och kuta allt d kan över til andra sidan och gå upp ;)

Sen kommer Nazgulen tror jag.. Eller nej, en Ollifant till, sen kommer han..

TACK!!! ska vara legolas , för jag och min brorsa körde co-op , han var legolas jag aragorn..
Skrivet (redigerat)
(Potter @ 21/06-2004 16:51:35)

Ja va Legolas och om du kan skuta 2 pilar är det bra

Jag tror ej att han kan det så här tidigt ;)

jo om man är 2 och spelar och spelar... Redigerat av TranceMaster
Skrivet

Hjälp igen , jag sprang till andra sidan , dödade ollifanten , och försöker på nåt sätt att döda nazgulen , men hur skadar man honom ? Hade skitlite liv kvar där :D ett slag till också då jag..

Gäst Frooz
Skrivet

sagan om konungens återkomst suger fett :evil:

Det är omöjligt är på samma ställa falco ofta dig inte till att få en varning
  • Skapa ny...