pollenallergi Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 så har ja oxå försökt...får nästan upp den i 70% =) men ja fattar inte hur ja ska kunna slå längre än 300m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Jag är inte så nöjd med Donkey Kong. Jag kommer bara upp till 180 meter typ. Vet någon något bra knep för att slå långt med Donkey Kong? ta ^+A om du har tur så kan du hålla på så ett tag sen så ska du ta och slå till den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Jag har bara lyckats fått 362 meter med Fox... Man ska skjuta så fort som möjligt så att man kommer upp runt 80%.. Sedan ska man ta brännbollsträet och slå iväg den. Men det bästa är när sandsäcken kommer nerfallande, för då kan man få upp sandsäcken jättehögt redan från början. Jag lyckades med det med Peach... Den kom över 380 meter.. Det är bra för att vara Peach.. Men när jag menar högt från början menar jag inte att bara träffa sandsäcken. Man måste få någon träff underifrån på något sätt. Det förekommer sällan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Hur f*n får man långt med Captain Falcon ?! Tex när man slår med träet slår han den rakt upp i luften !? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Hur f*n får man långt med Captain Falcon ?! Tex när man slår med träet slår han den rakt upp i luften !? Du slår med träet på själv säcken några gånger, så att den inte åker iväg. Sedan så avslutar du med Falcon Punch.... Man kommer över 250 meter ialla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 aha , tack så mycket... ska testa senare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 aha , tack så mycket... ska testa senare... Men du ska inte stå alldeles intill säcken när du slår, därför att då flyger den upp i luften. Du måste hålla lite avstånd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 ta vilken jigglypuff eller kirby kommer inte ihåg men skada sandsäcken mycket och när det är typ 2 sekunder kvar så ska du hoppa ovanför sandsäcken och trycker ner+B eller ner+A jag vet inte vad men då somnar Jigglypuff. och om du träffat sandsäcken perfekt så flyger den 350-400 meter ungefär (det funkade för miog iallafall) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Jag har slagit över 600 m med fox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 jag fick iväg jvligt långt med ganondorf. Jag gjorde två full-laddade ^A och sen när den var på väg ner så slog jag till den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 jag fick iväg jvligt långt med ganondorf. Jag gjorde två full-laddade ^A och sen när den var på väg ner så slog jag till den. Du kom väl inte över 400 meter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (Petey Piranha @ 29/06-2004 14:27:07) jag fick iväg jvligt långt med ganondorf. Jag gjorde två full-laddade ^A och sen när den var på väg ner så slog jag till den. Du kom väl inte över 400 meter? Jo,Jag kom ungefär 420m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg