finaly_man Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Har också hört talas om att man kan möta Celebi där, vet dock ej vad jag ska tro :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gatumusikanten Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 men för bövelen. Om ni inte vill pröva på en massa fusk så kan ni väl gå till dom platser där dom ger ut celebi på någon speciell dag (dom gjorde det för ett tag sen) Det var så jag fick min Mew. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 azalea i think men han menar att celebi är en väktare för ilex forest och det är han jag har läst på dexen om ni undrar gjorde jag det fusket ni måste ha GS ball Just in the Japanese version.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Hur får man GS bollen???? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Har du den japanska versionen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 celebis bostad finns visst i den skogen där man för cut finns det ett litet fågelbo där bor celebi DET ÄR SANT JAG LOVAR du menar den heliga kistan "The sacred chest" ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (No Fear @ 27/06-2004 16:11:44) celebis bostad finns visst i den skogen där man för cut finns det ett litet fågelbo där bor celebi DET ÄR SANT JAG LOVAR du menar den heliga kistan "The sacred chest" ;) Var är det någon stanns jag vill ha Celebi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Jag håller (tyvärr) med Potter. Jag har på mitt Crystal 250 Pokemon. Fattas bara Celebi. Jag trodde också att det fanns nått fusk men eftersom Nintendo fick reda på att det fanns en bugg till att få Mew i Red/Blue så ville de förhindra att det hände igen. De kan ju tjäna en slant på att få folk att skicka in spelet med post... Först trodde jag att det skulle funka att använda Alakazam + Maganium men det funkar inte. Så tyvärr. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Ja ha läst att de ä BAYLEAF !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 först har du GS BOLLEN och du har lämnat den till kurt och tagit tillbaKA sen går du till den konstiga saken i skogen prata med den så kommer en farande celebi ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Hur får man GS bollen då?????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (Potter @ 28/06-2004 17:23:43) först har du GS BOLLEN och du har lämnat den till kurt och tagit tillbaKA sen går du till den konstiga saken i skogen prata med den så kommer en farande celebi ner Det funkar bara på den Japanska versionen.. Fatta att det inte går!! Det är bara ett korkat påhitt... Det är sant!!!!!!!!!Det går ju att läsa på internet om man söker.. Jag har läst det iallafall!!! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg