Flame Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Det funkar inte!! Han måste ha skaffat celebi genom pokemon stadium2 eller nåttttt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Min kompis har visst den engelska versionen och han har fångat Celebi på det sättet jag skrev, det är bara att inse :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Det funkar inte för mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Om du har klonat nån gång så kan det ha kommit in en bugg i spelet, det har hänt mig ultramånga gånger när jag har klonat nåt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Vilket onödigt inlägg! Bara ljug hela tiden(eller iaf nästan). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Jag hoppas att du inte påstår att jag ljuger.. Men jo, du har rätt.. Nej, nej du e en av dom få som har rätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 (redigerat) Ni ska veta att jag ALDRIG LJUGER PÅ INTERNET, HAR ALDRIG GJORT OCH KOMMER ALDRIG ATT GÖRA DET!!!!!!!!!!!!!!!EFTERSOM MIN KOMPIS HAR FÅTT CELEBI PÅ DEN HELT VANLIGA ENGELSKA VERSIONEN UTAN FUSK KAN DET INTE VARA ANNORLUNDA FÖR ALLA ANDRA!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: FÖRSTÅ DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: PS. OCH DET INTE NÅT FEL PÅ HANS SPEL!!!!!! FATTA DET NÅN GÅNG!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: Redigerat 8 Juli 2004 av Porygon2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Han har inte använt Gameshark och har inte fått den av Nintendo och har inte bytt den och har inte fuskat den till sig, <_< HUR KAN HAN DÅ HA DEN???????????? :angry: :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) Jag har inte skrivit att det är ett fusk :angry: Kolla igenom hela den här diskusionen själv så får du se att jag SKRIVER SANNINGEN! :angry: :angry: Redigerat 9 Juli 2004 av Porygon2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 .......Förresten kanske din kompis ljuger, eftersom att du inte ljuger! :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Han ljög inte :angry: Han har faktiskt ett ögonvittne och det är JAG! Jaja :P ´ni ska veta att jag skriver endast det jag sett och hört och kommer ihåg, så sluta käbbla om att folk ljuger hela tiden, Spidey :angry: Det finns faktiskt folk som talar och skriver sanning, och jag är en av dem! Jag skriver bara SANNING, så sluta med att förneka sanningen :angry: PS. Jag har varken syn, hörsel eller minnesproblem, ifall du skulle få för dig nåt sånt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jag har inte sagt att han har fått den från NINTENDO, eller fått den via fusk heller :angry: Det jag skrev förut om Unown i bokstavsordning, DET ÄR INGET FUSK :angry: SPELET POKEMON CRYSTAL ÄR GJORT SÅ MAN SKA KUNNA FÅNGA CELEBI UTAN FUSK :angry: SAMMA SAK SOM ATT DE GJORT SPELET SÅ ATT MAN SKA KUNNA FÅNGA HO-OH OCH LUGIA OCH SUICUNE OCH RAIKOU OCK ENTEI :angry: DET ÄR INTE ETT FUSK OCH HAN HAR INTE BYTT DEN TILL SIG ELLER FÅTT DEN AV NINTENDO :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg