pclover Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 kommer mafia 2 och komma ut eller e de bara ett rykte som har spridits mycke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Det e mest ett ryckte som spridits... Men man vet ju aldri, kan ju komma en 2.a, men det tvekar jag på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Säkert ett rykte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 är inte det spam henk_a eller fast jag vet inte. och jag håppas att mafia 2 ska koma ut någon gång 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Man har ju inte hört nånting om att ett Mafia 2 kommer komma, bara det där ryktet som aldrig stämmer... Så om det skulle komma en 2.a så tror jag inte att den skulle komma förs 2005.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simon.r Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 är inte det spam henk_a eller fast jag vet inte. och jag håppas att mafia 2 ska koma ut någon gång 2004 JAG MED !!!!!!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Nej, ullbergan han får sin röst framfört. Ja jag hoppas att mafia 2 kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Mafia2 måste komma! Mafia är tidernas bästa spel.Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Mafia 2 planeras komma våren/sommaren 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Vad bra,för det är tidernas bästa spel(enligt mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Aldrig sett det , vad går det ut på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Det är ungefär som GTA3 men man är en mafiakille som gör en massa uppdrag! DET ROCKAR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.